05 september 2011

UGG Australia

Hallo där! :)

Skröt så i det tidigare inlägget att jag kommer att ha tid att blogga oftare, ja alltså det stämde ju inte alls ;) Har inte ännu tagit resten av bilderna på lägenheten, men tro mej, dom kommer :) Allt i sin tid...

Nu kan jag medge att det faktiskt är höst där ute, och vad är inte då bättre än att börja planera vad man skall sätta på fossingarna när det blir kallt, sen nångång i vinter då förståss ;) Hittade dessa sötingar, klickade hem dem från brandos.fi. Hoppas nu att de är lika söta i verkligheten ♥



 Ha det BÄST!

//Hebbinen ♥

4 kommentarer:

  1. Jo, jag beställde dom därifrån, tack för tipset! :D

    SvaraRadera
  2. hu e de möjligt att ja oxå gick o dregla efter vinterskor här just igår :D

    SvaraRadera
  3. Jeeeii, vitsi de kommer att bli kiva! :D Igår hade spelen int ännu kommi, men ja tror o hoppas på att jag idag har en trevlig överraskning som väntar i postlådan när jag kommer hem :D

    SvaraRadera