12 december 2011

Myspys

Till först skall jag passa på att ursäkta för dålig blogguppdatering. Jag har haft helt fullt upp ända sedan vi for till Ekenäs på lördagen. 

Om Ekenäs resan kan jag berätta så mycket att den var jätte lyckad, tack M & T för en härlig inflyttningsfest! På söndagen tog vi tåget tillbaka till Esbo, och när vi kom hem läste jag bara på prov hela kvällen. Provet hade jag alltså idag på morgonen. Provet gick vel helt okej.

Pinterest
Idag skall jag fortsätta läsa på prov. Tänkte att jag dock förtjänar lite tid på datan innan jag börjar läsa. Senare på eftermiddagen tänker jag gå och möta min kära S när han kommer från skolan. I samma väva täntkte jag gå via butiken och köpa något gott att fixa ihop till kvällen, kanske varm choklad och maräng. Riktig myspys kväll för mig och böckerna ikväll alltså.

Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar