21 december 2011

Up to date

Tänkte uppdatera lite så att ni vet vad som pågår i mitt liv just nu.

På fredagen lämnade jag Esbo och for till hemstaden för att spendera mitt jullov. Lämnade såklart datorn efter mig därav så lite bloggande på sista tiden (hade så mycket kassar med mig att jag helt enkelt inte hade möjlighet att ta den med). På måndagen började jag jobba. Jag skall jobba nu den här veckan och nästa vecka. Sen har jag ännu jullov en vecka efter det, då ska jag bara chilla och så blir det kryssning i slutet på veckan. 

Nu väntar jag bara på att arbetsdagen ska ta slut, jag skall nämligen på fika efter jobbet med en av mina bästa vänner. Senare på kvällen blir det glögg hos en annan mycket bra kompis.
google

Hebbinen ♥

PS. Ni missade vel inte Jul med Ernst på måndagen? Andra avsnittet kommer idag kl.21 på tv4 (sverige).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar