06 december 2011

Russin & Mandel

Hälsningar från snöiga Esbo!

Här har vi det snöigt och fint (ivf på vår innergård). Kan inte annat säga än att jag njuter av det här vädret, snön e ju det bästa med vintern. Utan snö är ju vintern så grå och dyster. Det har faktiskt varit helt okej att sitta inne hela dagen idag och läsa på prov eftersom jag har så fin utsikt genom fönstret. Tänkte bjuda på lite bilder jag tog igår. Jag satt och myste framför TV:n och drack glögg och pepparkakor.



Igår var alltså S och jag o shoppade lite. Meningen var att gå via Posten efter mitt H&M paket som hade kommit och sedan skulle vi försöka hitta nåt till M och T, som har inflyttningsfest på veckoslutet. Vi hittade en bra inflyttningsgåva enligt mig, kan dock inte avslöja vad det är här på bloggen eftersom det finns en risk att M kikar in på bloggen och läser det. I samma veva då vi sökte efter inflyttningsgåvan hittade jag nåt åt mig själv oxå, nämligen dessa russin och mandel skålar från Bruka Design. Dom e bara för söta. Av det märket har jag från tidigare en skål där det står godis på, en som det står chips på, en som det står dipp på och en som det står popcorn på.




 Snart blir det bastu och sen skall jag fortsätta läsa på prov.

// Hebbinen ♥

1 kommentar:

  1. siii baaa :D vi telepererar eller va de nu heter från hesa ti pargas.. icke illa :D fina skålar hitta du o <3

    SvaraRadera