14 december 2011

Jul med Ernst

Go kväll allesammans!

Jag har nu suttit hela kvällen och läst till matematikprovet som jag har imorgon. Men som vanligt har jag ju inte kunnat koncentrera mig på endast provläsning. Det är lustigt de där när man borde läsa på prov, så kommer man på allt möjligt annat att göra. Känner ni igen er? Själv har jag "yrat" omkring här hemma och pysslat med ett och annat. Bilder på vad jag har pysslat kommer imorgon då jag har bättre tid, eftersom jag inte behöver läsa på nåt prov då.


Tänkte tipsa er om min favorit, nämligen Ernst! Han kommer att synnas i tvrutan kring jul iform av ett program vid namnet Jul med Ernst. Programmet sänds på Sveriges tv4, men finns att se på www.tv4play.se för dom som inte har svenska kanalerna (här i Finland alltså).

Ernst verkar vara en sån god person. Hans program är alltid så mysiga på nåt sätt, syftar på Sommar med Ernst & Jul med Ernst. Det är så kul att följa med när han gör allamöjliga pyssel, bakar, lagar mat och inreder. Rekomenderar starkt! Höjer verkligen julkänslan kan jag lova!

Nu blir det bastu och sen och sova så att jag orkar skriva två prov imorgon!

Hebbinen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar