04 december 2011

Ruskväder

Jaa-a när man ser ut genom fönstret nu skulle man nog inte kunna tro att det är 4 december och att om 20 dagar är det julafton... Det är grått och mörkt och småregnat har det gjort här i Esbo hela dagen, jag önskar så att det skall komma snö nu, GENAST! 


Jag har haft ett lyckat veckolsut, som verkligen har fört tankarna bort från skolan :) Tänk, bara 2 veckor av skola kvar o sen har jag jullov. Längtar så!


På fredagen hade vi Twilight maraton hemma hos oss. Direkt efter skolan kom Y & J (två av mina kompisar) till oss och vi lagade i ordning lite movie snacks åt oss och sedan började vi se på filmerna. Kl. 21 hade vi sett alla tre, och nu är vi tillräckligt uppdaterade igen för att fara och se på den senaste Twilight filmen på bio, det får dock skjutas upp till nästa vecka fredag. Lördagen bestod av fika, shopping och mera shopping, riktigt kul hade vi det med Y. Jag är så tacksam att jag har en vän som Y, som jag kan prata med om precis allt mellan himmel och jord <3 Så tack Y för den trevliga dagen.


Nästa vecka på fredagen blir det alltså bio med Y & J och på lördagen skall S (min sambo, för dom som inte visste det) och jag till Ekenäs på våra kompisars inflyttningsfest, ska bli så kul! Ser så fram emot det, nu gäller det bara att hitta nån bra inflyttningsgåva, det får bli den här veckans misson att hitta en sån!

Önskar er en trevlig fortsättning på veckolsutet, den lilla delen som är kvar!

// Hebbinen

1 kommentar:

  1. Låter som ett lyckat veckoslut! :) Oooj, Twilight! ♥ ;D

    SvaraRadera