12 december 2011

Julklappstips



Idag kom jag på en superbra idé när jag ögnade igenom olika "sisustustarror". Nämligen, varför betala dyra pengar för "tarror" du sätter upp på väggen när du lika bra kan printa ut dem och sätta dem i ramar runt om i hemmet för ett mycket billigare pris. 

Misstolka inte mig nu, om jag skulle ha pengar att "slösa" på dyra sisustustarror skulle jag nog göra det, men då man lever i största del på studiebudget kan man inte hålla på och sätta dyra pengar på någo tarror som man ändå bara kan använda en gång.


På bilderna ser ni resultatet. Jag hade bara en tom ram hemma för tillfället. Jag valde att printa ut en bild som hade med julen att göra. Nu till julen kommer jag att köpa flera ramar och fixa ihop julklappar på det här sättet. Billigt men endå personligt, I like!

4 kommentarer:

  1. Du har ny blogg desing dn e jätte söt.. :))
    Lagar du dom själv elr.?

    SvaraRadera
  2. i skanssi finns de tarror för 5 euro :) inte så dyrt :) men dedär va smart av dej, borde själv o testa i någo skede :)

    SvaraRadera