19 september 2011

Cupcakes ♥

Go' kväll allesammans! :)

Tänkte sätta hit ett inlägg om cupcakes, ja ni läste rätt cupcakes :) Ja tycker dom e såååå söööta o fiiiina :) Tänk att nån ha kommit på att göra dessa härliga bakelser. Har nu jätte lust att testa på att göra egna cupcakes. Kan tänka mig att det kräver mycket övning innan man får dem sådär fina. Här kommer lite inspirationsbilder...


(Bilderna kommer från weheartit)


Här är lite bilder på bröllopskakor som består till största del av cupcakes. Jag tycker att det är en söt och rolig idé. Jag vet inte om jag själv skulle vilja ha en sån kaka på mitt bröllop men idén e väldigt påhittig och behändig :)

Har någon kanske ett recept på cupcakes att dela med sig?

Nu blir det myskväll med ljus & programmet Diili som kommer på mtv3 kl.20:00.
Senare blir det bastu. Önskar er oxå en mysig höstkväll.

// Hebbinen ♥

1 kommentar: