22 september 2011

Ronja ♥

Saknar min Ronja såååå mycket :( ♥

När jag flyttade till Esbo bestämde jag mig för att jag inte kan ta med Ronja hit. 
Tänkte på hennes bästa, jag tänkte att ja inte skulle ha tid för henne. 
Min mormor & morfar tar nu hand om henne, hon har det bra hos dom.
Men jag saknar henne ändå jätte mycket!
På veckoslutet får jag säkert se henne igen en stund.
Livet utan hund känns så tomt.

Här är lite bilder på Ronja då hon var 12 veckor gammal, min sötnos ♥
 

// Hebbinen ♥

3 kommentarer:

  1. Ojdå, därför har vi inte alltså hört om Ronja på nån tid! :/

    SvaraRadera
  2. Voih, sötisen! ♥ Förstår att du saknar henne! :( Men som tur är har du ju henne hos din mormor o morfar så det är nån du känner o som du kan hälsa på så mycket du vill egentligen :)

    SvaraRadera
  3. Tackar för kommentaren! Jag kan inte ens fatta hur det känns att leva utan Ronja, men det är fint att ni kan vara ihop ändå då och då. Hoppas Ronja har allt bra men din mormor o morfar, hoppas hon är lycklig :)

    SvaraRadera