27 september 2011

Pioner

Tjingeling! :)

Idag har hela dagen gått åt till att läsa tyska (känns det som). Jag har tyskaprov imorgon! Regnigt och ruskigt väder har vi haft i Esbo idag, vilket i och för sig är helt mysigt :) Jag har gått igenom lite "gamla" bilder från sommaren, och så stötte jag på mina Pioner . Vi hade pioner i trädgården där vi bodde senast. Sätter hit några bilder på mina Pioner som jag plockade i somras och satte i olika glasburkar. 



 
Nu har jag läst tillräckligt med tyska för idag. 
Jag stänger datorn nu, orkar inte stirra på den mera ikväll. 
Nu blir det bastu och senare mys i soffan med min älskling

// Hebbinen

2 kommentarer:

  1. Haha, jo jag vet! Det är såååå roligt när man hittar gamla bilder, texter eller andra roliga saker som man nästan totalt glömt bort o får sej ett gott skratt :D Vi borde SÅ gräva fram gamla Rolle o Fjolle-manus o våra gamla böcker för att få oss några goda skratt ;D

    SvaraRadera