29 september 2011

"Sisustustarrat"

Sisustustarrat jaa.. har ingen aning om vad det heter på svenska, heh :D Men ni ser på bilderna vad jag menar ivf ;)






Jag tycker att "sisustustarran" är jätte fina, och skulle passa bra in i vår inredning. Jag tycker mest om sådana med text. De gör hemmet mer personligt på nåt vis när det står något på väggen som man själv står bakom :) Utbudet är ganska stort på "sisustustarran" och man har nu oxå möjlighet att designa egna, vilket är helt kul :) 


Här har jag nu samlat några webb-butiker som säljer dessa "sisustustarran"


Sisustustarran är på det sättet bra att man kan sätta dom nästan vart som helst. Helst ska man inte sätta dem på tapet eftersom lite av tapeten kan lossna ifall man tar bort "tarran".

Här har de klistrat fast ett recept på kylskåpet.

På kökskåpet.

På väggen ovanför sängen.

Man kan t.o.m. klistra fast dem på speglar och fönster.

Varför inte på bordet oxå? Jätte fint och påhittigt.

Hoppas jag lyckades ge er lite inspiration nu, det var min mening med inlägget i varje fall ;D Skulle ha lust att klicka hem massvis med "sisustustarran" men vi får se nu om det blir av :)

// Hebbinen

2 kommentarer:

  1. hihi tack för din positiva kommentar =) <3 jäkla bra att du drog ett inlägg om tarror eftersom jag tänkt här en dag att ja borde se vad nätet har att erbjuda.. men nu gav du massa linkar så tack för de :D

    SvaraRadera
  2. Då när jag var till sverige så tittade jag där på sisustustarran :)

    SvaraRadera