21 november 2011

Julpynt ♥

Jag har funderat mycket på julpynt och sådant nu under dom senaste dagarna och surfat på nätet efter inspiration. Tänker nämligen börja julpynta den här veckan redan, dels för att vi har lillajul nu på lördagen och dels för att vi kommer att fira julen i Pargas, och jag vill ju ha lite julfiilis här hemma i Esbo oxå. Efter lite research märkte jag att det är ganska populärt att hänga upp en gren/krans/kvist och hänga söta julpynt i dom. Jätte fiffigt och super fint! :) Sätter hit mina inspirationsbilder. Nu ut i skogen efter en kvist då, hehe ;D Får se nu om jag hittar nån bra kvist att hänga ovanför köksbordet eller vad jag hittar på :)







I väntan på julen...

// Hebbinen

1 kommentar:

  1. Int va de alls en dum fråga, men de rättsnotarie, altså juridiken :) jaa-a,just det du studerar ju på finska :) tror nog att ja stannar i åbo :D

    SvaraRadera