19 november 2011

Fotobok

Idag har jag beställt hem en fotobok från ifolor. Boken gjorde jag klar för flera månader sen, men beställde den aldrig (blev bortglömt på nåt sätt). Idag for tankarna tillbaka till boken eftersom bekanta till mig for till Tallinn idag. Fotoboken innehåller alltså bilder från vår Tallinnresa som vi gjorde i januari 2011 tillsammans med ett annat par. 

Bild på hur framsidan av boken ser ut.
Väntar såååå på att boken skall komma :) Jag har beställt en fotobok från ifolor tidigare och var mycket nöjd med den, rekommenderar alltså ifolor om ni har funderat på att göra en. Boken är mycket enkel att göra dessutom.

Önskar er en trevlig lördagkväll!
För oss blir det bastu, ljus, glögg, julstjärnor och mys ikväll

//Hebbinen

2 kommentarer:

  1. Ifolor-böckerna är helt super! Jag har en massa album som jag BORDE göra, men kommer mig aldrig för. Jag borde verkligen börja göra dem, för vad gör man sen om datorn kraschar och alla bilder försvinner? Då skulle man ha åtminstone några av dem någonstans :)

    SvaraRadera