03 november 2011

Hullut päivät inköp

Hejsan!

Här kommer bilder på mina Hullut Päivät-inköp som jag lovade för länge sen att sku komma...

Allt är alltså inte köpt då, endast brickan och stjärnunderlagen.
 Förutom detta köpte jag det som är absolut must, nämligen TIGI'S BED HEAD MASTERPIECE hårspray. På Hullut Päivät får man 2 till priset för 1 ;)

Förresten tror jag att jag har blivit slagen av nån lindrig form av höst depression.. På skoj då alltså, vad jag menar är att det finns inget ork, ingen inspiration att göra något... Har suttit flera kvällar nu irad i soffan (tur att soffan är sååå mjuk och skön :P ) och inte haft lust att göra något. Men nu skall det bli en ändring på detta! Vad jag skall göra för att bli piggare och gladare vet jag ej ännu.. men en bra start är vel att min kompis kommer hit ikväll och så ska vi baka Halloween cupcakes till imorgon! :) Ser fram emot det! (recept och bilder kommer senare)


// Hebbinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar