14 oktober 2011

Långledigt

God förmiddag allesammans! :)

Jag steg kanske upp för nån timme sen, har ledig dag idag :) Och hela nästa vecka har jag höstlov så det blir mycket ledigt nu en tid framåt, vilket är helt skönt! :)

google
Eftersom jag har en så lång tid ledigt nu har jag tänkt besöka min kära hemstad :) Skall bara packa och laga mat och sen bär det av mot las Pargas ;) Ska bli så kul att få träffa alla nära & kära igen! Saknar alla helt jätte massor!

Mitt kära hem fick sig en storstädning igår, så nu har jag ett fint hem att komma hem till sen om ca en vecka :) Några bilder blev det aldrig igår, men nån dag här under veckan lovar jag att ni skall få se lite bilder :) Nu blir det en varm och skön dusch.

google
Bye!

// Hebbinen

1 kommentar:

  1. Gå å kika in min inredningsblogg! ;) Fick en början på den igår :P

    SvaraRadera