02 oktober 2011

Hudvård

Gokväll!


Klickade just hem lite hudvårdsprodukter från Dermosil. Jag tycker om Dermosil:s produkter. Dom är ganska billiga men ändå av bra kvalité. Har tidigare haft den där handtvålen och har varit nöjd med den. Den gör händerna härligt mjuka och händerna doftar jätte gott efter användning.

Nu har jag valt att testa lite nya produkter; Valnötshandcréme, Body butter (Vanilj), Rengöringsmjölk, Ögongelcréme, Kroppspeeling.

Använder ni Dermosil produkter? Vilka är isåfall era favoriter?

Önskar er en trevlig fortsättning på söndagkvällen, nu skall jag ta och tända lite ljus och mysa i soffan :)

// Hebbinen

3 kommentarer:

  1. Jag använder en del dermosil-produkter. Brukar beställa via mamma så blir det liksom gratis :) Min favorit är dermosil extra krämen som är jätte fet. Den är perfekt för mina torra fötter. Gör dem mjuka och fina. Ingen annan kräm funkar lika bra. I handväskan har jag också deras lilla tub med handkräm och sen använder jag valokyna och peeling från Dermosil!

    SvaraRadera
  2. inte mobba mitt halsband :/:/ :D

    SvaraRadera