09 oktober 2011

Fitnessmalli 2011

Hej allesammans!

Veckoslutet är nu på slutrakan och imorgon har vi en ny vecka igen. Tiden går så snabbt på nåt vis, tänk snart har jag gått en period i den nya skolan. Mitt veckoslut har jag spenderat här hemma i Esbo. På fredagen var det myskväll med pojkvännen som gällde <3 På lördagen blev det Hullut Päivät med bästa vännen, och senare filmkväll med smoothie, glass, godis etc. Inte bra för hälsan det där inte ;) 


Idag har jag varit på Fitnessmalli 2011 finalen i Finlandia Huset här i Helsingfors med en av mina skolkompisar.  Stämningen var helt klart på topp och finalen var jätte bra ordnad. Jag själv har aldrig ens vetat om att det finns en sånhärn tävling, men min kompis visste om den och frågade om jag ville komma med. Vi var där och hejade på en av hennes kompisar, men tyvärr vann hon inte. Jag blev positivt överraskad då jag såg att en av de tävlande var från min hemstad och hon kom 3:a :))


Jag vet inte vad den där tävlingen hade för intryck på de andra i publiken, men jag fick ivf lust att börja leva hälsosammare och börja TRÄNA! Jag vill oxå ha en såndärn snygg kropp med lite muskler :) Jag har under en längre tid nog funderat på att börja träna och jag har bl.a. redan varit och testa hurdant det skulle vara att träna i ELIXIA. Platsen i sig verkade jätte bra, men priserna är jätte dyra, inget som passar in i en studerande budget direkt. Får se nu vad det blir med mitt nya hälsosammare liv, to be continued! :)

Jag önskar er en mysig söndagkväll! Min kväll kommer att bestå av film (igen), bastu och fotbad. Naglarna får möjligen en makeover oxå :)

// Hebbinen

1 kommentar: