24 januari 2012

Sovrum

Hej igen! 

Det är ett tag sen jag har hört av mig på bloggen, men nu skall det bli lite mera livat i luckan! Jag har samlat på mig inspiration nu i ca en månad så vi får hoppas på att det räcker för en tid framåt.

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder från sovrummet. Ni tänker kanske att äntligen, nog tog det nu tid! Men här är dom nu...



Bild på mitt nattduksbord. Bordet är alltså en IKEApall som jag målat vit.


En närmare titt på det söta hjärtat i fönstret.


Närmare titt på hjärtat ovanför sängen (tack kära syster för det fina hjärtat jag fick i julklapp).


Närmare titt på skylten på dörren, lite smårolig tycker jag.

På hyllan i sovrummet ser det ut såhär.
Hoppas ni gillar vad ni såg!

Hebbinen

2 kommentarer:

  1. Vad fint ni har det! :) Vitsi va gullig julklapp du fick av honom! :) ♥

    SvaraRadera
  2. Haha oj! Så tokigt kan det gå ;) Men nu har du tydligen ändrat det! :D

    SvaraRadera