28 januari 2012

Dermosil

Hej, 
  
Jag tänkte att jag skulle berätta för er lite vad jag tycker om produkterna jag beställde frÃ¥n Dermosil för ca 4 mÃ¥nader sedan. 




Handkrämen (uppe i vänstra hörnet på bilden) har jag varit jätte nöjd med. Tuben är liten och lätt att ha med i handväskan. Doftar gott gör den också. Krämen sugs in i huden jätte snabbt dessutom, så det blir inget onödigt kladdande hit och dit.

Body butter (uppe i mitten på bilden) med doft av Vanilj har jag ocskå varit jätte nöjd med. Jag har oftast använt den efter bastun på kvällarna. Huden blir härligt mjuk och lämnar en härligt mild doft av vanilj på huden.

Handtvålen (uppe i högra hörnet på bilden) däremot har jag inte varit så nöjd med. Den doftar inte alls gott. Jag har tidigare haft andra färger/dofter av samma serie och de doftade mycket bättre. Köper alltså inte denna flere gånger.

Rengöringsmjölken (nere i vänstra hörnet pÃ¥ bilden) har jag varit nöjd med. Rengör ansiktet frÃ¥n smink och andra orenheter. Efter användning är ansiktet mjukt som en bebirumpa, hah. Den här produkten är perfekt för mitt ansikte som brukar vara ganska torrt pÃ¥ vintern. 

Ögonkrämen (nere i mitten på bilden) har jag inte så mycket att säga om. Jag har faktiskt använt den endast två gånger. Visst blir det slätt och mjukt runt ögonen efter användning, men jag tycker ändå att produkten var aningen onödig för mig, eftersom jag ändå sätter fuktighetskräm i ansiktet varje gång efter duschen.

Bodypeelingen (nere i högra hörnet på bilden) har jag varit nöjd med. Jag brukar använda den efter bastun. Enda minuset med den är att den inte doftar så mycket, men allt behöver vel inte dofta heller.

Där fick ni nu veta min åsikt om produkterna. Snart börjar Terra Nova, en ny serie på mtv3 som vi med S skall se på. Dom reklamerar den som världens dyraste tv-serie så vi får hoppas på att den är bra.

Ha en trevlig kväll hörni!

Hebbinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar