14 november 2012

UGG Australia: Mini Bailey Button




Jag har under en lång tid nu funderat på att köpa nya vinterskor. Har försökt kolla på lite billigare skor, men har inte riktigt fattat tycke för något annat änn UGG:s. Jag har liksom inte kunnat släppa tankarna från dom här skorna, så när Brandos idag hade alla beställningar på 20% rabatt slog jag till och klickade hem dessa underbara skor. Förra vintern gick jag med samma modells skor bara att de var inte äkta UGG:s såklart. Var helt jätte nöjd med dem och använde dom hela vintern igenom, men tyvärr märkte jag att dom var helt slitna nu när jag tog fram dem för användning, så jag tänkte satsa på äkta UGG:s denhär vintern och hoppas på att dom håller lite längre än en vinter!

Det var allt vad jag hade och berätta idag skulle jag tro! Take care!

Hebbinen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar