18 november 2012

Inköp inför julen

När man inte har planerat in något speciellt program till en lördagskväll som igår kan man sitta o klicka hem alltmöjligt, helt som tidsfördriv alltså! Hah. Nej, det är nog något som jag inte rekommenderar... Kan lätt bli mycket dyrt, vilket det även kommer att bli för mig när paketen har bestämt sig för att hitta fram!





Julpynt har jag sedan tidigare så det räcker, så det ända jag kände att jag behövde var julgardiner. Har inte tidigare "orkat" satsa på något sånt som julgardiner... Kanske främst för att jag inte har hittat sådana som faller i mitt tycke (kan man säga så?). Nu råkade jag dock hitta ett par som såg bra ut i mina ögon. Hoppas bara de ser fina ut sen då jag hänger upp dem här hemma också.




Några flera bilder får ni inte se eftersom största delen av vad jag beställde är julklappar till personer som möjligtvis kikar in här nångång nu och då. Nu har jag så gott som nästan alla julklappar inhandlade! Det känns ganska skönt att ha nästan alla julklappar köpta redan i november!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar