10 augusti 2011

Samlade tankar...

Hej!


Blandade känslor, ja, det är vad jag har just nu. Samtidigt som jag är jätte glad över att vi skall få flytta till vår härliga lägenhet, så känner jag mig tillika enormt stressad. Det är så mycket man måste ha gjort före man flyttar, samtidigt som de nya studierna kräver sitt.


 



Dessutom när vi har flyttat sådär lite i taget (hälften av sakerna är redan i den nya lägenheten) känns det som att ingendera av platserna känns som hem. Kan knappt vänta tills vi har alla saker i den nya lägenheten och vi äntligen har en plats som vi kan kalla hem. Jag är lite av en perfektionist som skall ha ordning och reda på allting i hemmet, vilket nu orsakar denna stress, när ingenstans är nån ordning. Som tur är den här fasen över snart och från och med lördag kan jag helt fokusera på den nya lägenheten :)




Bilderna är från inredningsbutiken Sisustusbiancos hemsida. Butiken verkar jätte härlig, och den är i ESBO i köpcentret Iso Omena :) Måste vika in där nångång om studiebudgeten tillåter ;)

Ha en bra dag! 

 // Hebbinen ♥

3 kommentarer:

  1. Jag gillar också den butiken. Och som tur kostar det ju inget att bara gå och titta och drömma...

    SvaraRadera
  2. sen när du har fått allt på plats i nya lägenheten tycker ja du ska laga foton hit på bloggen hur det blev sen :) Hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  3. Sätt bilder på er lägenhet hit :)

    SvaraRadera