07 augusti 2011

Sunny day!

Tjabba Tjena Hallo!

Bild tagen ur Bridesmaids-filmen

Jämfört med igår, som var en så mulen och regnig dag, så har vi ju en riktigt solig och fin dag idag :) Hoppas vädret hålls fint resten av dagen också.

Igår flyttade vi saker till lägenheten och shoppade på IKEA :) Väckning kl.8:00, sedan packade jag några flyttlådor och så fyllde vi paketbilen med möbler och flyttlådor och så bar det av mot Esbo ca 11-tiden. Paketbilen hade vi tömt vid ca 14-tiden och då bar det av till IKEA!! :) Allt som vi hade på vår lista fanns inte, vilket var synd, får satsa på att besöka nån annan IKEA än den som finns i Esbo. Efter IKEA resan blev det att skruva ihop möbler och så städade jag lägenheten och packade upp lådor etc. Vid 23-tiden var vi äntligen klara att lämna lägenheten och hemma var vi lite efter 1 på natten. Så det var definitift en effektiv dag! :D

Några ord om filmen ännu som jag var och titta på med mina girls. Alltså filmen var helt super bra, har ALDRIG skrattat sådär mycket åt en film i hela mitt liv, skulle jag våga påstå :D Rekommenderar den varmt! :D

Lägger hit en absolut favorit just nu :)


Önskar er alla en trevlig fortsättning på dagen!

// Hebbinen ♥

1 kommentar: