19 maj 2011

Lördagens bjudning

Hej kära läsare!

Dåligt väder har vi idag igen, mulet och regnigt :/ Men det är ju tur att jag har massvis med saker jag skall göra inomhus, så påverkar inte vädret mig så mycket :) Skall nämligen ta o städa o baka nu under de närmaste dagarna före födelsedagskaffet vi kommer att ha på lördagen. På födelsedagskaffet hade jag tänkt bjuda på följande saker:

  • Salt:
    • Fetaost-lök-rutor
      ~ ♥ ~
      • Sött:
        • Äppel-Marängpaj
        • Kex
        • Bulla
        • Marsipantårta
          ~ ♥ ~
          • Drickbart:
            • Coca-Cola
            • Fanta, mandarin
            • Sprite
            • Blandsaft
            • Kaffe
            • Te

              Vad tror ni om detta? Borde jag bjuda på något mer?

              // Hebbinen ♥

              Inga kommentarer:

              Skicka en kommentar