02 juli 2012

Juli

Så är juli månad här redan... Usch, tiden går alltför snabbt... Innan man vet ordet av så är sommaren slut och jag skall tillbaka till Esbo och till skolbänken igen.

Mitt veckoslut var helt klart det bästa på länge! Fredagen började bra med fint väder och teater. Teatern var super! Rekomenderar den verkligen! På lördagen hjälpte jag min lillasyster att flytta. Efter det styrde vi kosan mot IKEA för att köpa saker till min lillasysters och hennes pojkväns lägenhet. Regnigt var det mest hela dagen, men det störde inte för vi vistades ju mest inomhus. Kvällen spenderade jag i vänners sällskap! Vi hade en kul kväll tjejer! ♥ På söndagen blev det en halvspontan roadtrip till Esbo och Ekenäs. Det var en underhållande och rolig bilresa kan jag berätta!

Nu har en ny arbetsvecka börjat och nästa veckoslut är fullbokat med tuparit/ohi on-fest och kompisens födelsedag! Ser så fram emot nästa veckoslut! ♥ Denhär veckan är det lovat hyfsat bra väder dessutom, så jag tänker försöka vistas utomhus så mycket som möjligt nu!



Önskar er en bra början på den nya veckan!

Hebbinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar